Görevlerimiz

İDARİ PERSONEL BİRİMİ

  • Üniversitemizde  657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi  idari personelin ;
  • İdari personele ait işlemin sorumlu personel tarafından yapılmasını sağlamak. Sorumlu personel tarafından yapılan idari personele ait işlemin, uygunluğunu ve doğruluğunu kontrol etmek, varsa eksiklik ve yanlışlıkların düzeltilmesi için sorumlu personele iade etmek, uygun ve doğru yapılan işlemlerin onay işlemleri için şube müdürüne gönderilmesini sağlamak.
  • DPB ve MALİYE sistemlerine rapor girişlerinin yapılması.
  • Personelin derece, kademe ve kıdem aylık listelerinin hazırlanarak ilgili birimlere gönderilmesi.
  • Aylık ve üç aylık dönemlerde  kadrolar ile ilgili tabloları hazırlayarak ilgili bakanlığa göndermek.
  • SHÇEK ve Özürlü kontenjanından personel alımı ile ilgili  kadro işlemlerinin hazırlanması.
  • Tahsis –Tenkis İşlemleri.
  • İptal –İhdas İşlemleri.
  • Yan ödeme tablolarının hazırlanması, onaylanarak Sayıştay’ a gönderilmesi.
  • Yıllık personel alım programının hazırlanması.
  • Yukarıda sayılan işlemler ile ilgili iç ve dış yazışmaların hazırlanmasını sağlamak.
  • Yapılan işlemler neticesinde çıkan evrakların kayıt, dosyalama ve arşiv işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
  • Daire Başkanlığımızın Taşınır kayıt işlemleri,  kırtasiye ve diğer ihtiyaçların belirlenmesi.
  • Daire Başkanlığı yıllık faaliyet raporlarının hazırlanması.
  • Açıktan ya da naklen atama talep ve başvurularının alınması, işlemlerinin yapılması , kontenjan takibi.
  • Emeklilik işlemleri ile yazışmalarının yapılması.
  • Hizmet birleştirme işlemlerinin yapılması
  • Asalet tasdiki işlemlerinin yapılması.
  • Pasaport belgesi, hizmet belgesi, çalışma belgesi ve kimlik belgesi ile ilgili makama yazılarının hazırlanması.
  • Derece ve terfi işlemleri ile maaş işlemlerinin yapılması.
  • Yurt içi, Yurt dışı, Kurum içi, Kurum dışı görevlendirme işlemleri
  • Görev yeri değişiklik işlemleri
  • Naklen başka kuruma atanan personelin atama işlemleri.
  • Vekaleten görevlendirme işlemleri.
  • Ücretsiz izin ve Askerlik işlemleri.
  • Üniversitemizde staj yapacak Lise ve Üniversite öğrencilerinin, staj kontenjanlarının belirlenmesi, staja başlama ve bitiş işlemlerinin yapılması.
  • Sonu 0 ve 5 ile biten yıllarda düzenli olarak, ayrıca ek beyan gerektiren durumlarda personele ait mal bildirim beyannamelerinin doldurulmasının sağlanması, beyannamelerin dosyalanması.
  • İdari personele ait hastalık izinlerinin kontrol ve takibi, hastalık izinlerine ait rapor kesinti listelerinin hazırlanması ve tahakkuk birimine gönderilmesi.
  • Kadro, Unvan ve birim değişikliklerinin, atama ve onay işlemleri.
  • 8 yıllık sicil işlemlerinin takibi ve  1 kademe verilme işlemi

DİSİPLİN VE SORUŞTURMA BİRİMİ

  • Üniversitemizde görevli 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi  idari personelin sicil kayıtlarının tutulması, yıllık sicil raporu işlemlerinin takibi ve kontrolü. Bilgisayar kayıtlarına işlenmesi.
  • Üniversitemizde görevli 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi  idari personelin disiplin kayıtlarının tutulması.
  • Disiplin cezası alan personelin bilgilerinin Devlet Personel Başkanlığı sitesinde internet ortamına girilmesi.
  • Üniversitemizde görevli 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi  idari personel ile ilgili soruşturma işlemleri, dosyaların hazırlanması, yazışmaların yapılması.
  • 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu uyarınca 53. madde kapsamında Öğretim Elemanları hakkında açılan disiplin soruşturmalarla ilgili iş ve işlemleri yapmak.
  • 2547 sayılı Kanun’un 53. maddesi gereğince, Öğretim Elemanları hakkında açılan ceza soruşturmaları ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.